LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zorgverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
javavugt
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2006 22:31

zorgverzekering

Ongelezen bericht door javavugt »

Hallo
Ik ben reeds vanaf 1977 verzekerd via I.Z.A. nooit geen problemen dus waarom veranderen voor die paar euro per maand. Ik ben 75 jaar en heb dus gekozen voor bijverzekering basic totaal ben ik nu 191,23 per maand kwijt voor mij en mijn vrouw. Ik ben zeer tevreden met deze verzekering waarom dan veranderen, levert alleen maar stress op en dat kun je beter niet hebben als je met pensioen bent. Het was al erg genoeg tijdens je werk waarom zou je dit nu opzoeken.
gepensioneerde.
Laatst gewijzigd door javavugt op 09 jan 2006 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Jahier
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 jul 2010 13:17

Re: zorgverzekering

Ongelezen bericht door Jahier »

Persoonlijk denk ik er anders over. Zelf ben ik jarenlang bij IZR verzekerd geweest, wat later over is gegaan naar IZA. Ik vind het een dure verzekering, daarnaast is de dekking niet echt goed te noemen. Ik denk, dat het juist minder stress oplevert, als u overstapt naar een andere maatschappij. Veel verzekeraars geven ook nog korting, als u lid bent van een ouderenbond of iets dergelijks. Wie wil er niet beter verzekerd zijn, tegen lagere kosten????

Jahier
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 jul 2010 13:17

Re: zorgverzekering

Ongelezen bericht door Jahier »

@ Vogels, u hebt het antwoord immers ook gelezen?????

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: zorgverzekering

Ongelezen bericht door henk51 »

Topic starter is voor het laatst op 21 feb 2006 15:43 ingelogd geweest

gr Henk

Gesloten